food profiles model

Het food profiles model

SPECIAAL ONTWIKKELD VOOR BRAND MANAGERS EN MARKETEERS IN FOOD DIE WILLEN WETEN HOE ZE EFFECTIEF MET HUN DOELGROEP(EN) COMMUNICEREN.

food profiles model

WAAROM STARTEN MET FOOD PROFILES?

Door onze 6 gedetailleerde profielen leer je begrijpen wat jouw doelgroep aantrekt in merken, producten en diensten. Het model, gebaseerd op kwalitatief onderzoek én praktijkkennis, geeft je de tools voor het effectiever ontwikkelen van communicatie en campagnes.

VOOR WIE IS DE WORKSHOP INTERESSANT?
Of je nu een food marketeer, productontwikkelaar, of ondernemer bent: de workshop is perfect voor iedereen die zijn marketingstrategie wil verfijnen met behulp van gedetailleerde consumenteninzichten. 

WAAROM STARTEN MET FOOD PROFILES?

Door onze 6 gedetailleerde profielen leer je begrijpen wat jouw doelgroep aantrekt in merken, producten en diensten. Het model, gebaseerd op kwalitatief onderzoek én praktijkkennis, geeft je de tools voor het effectiever ontwikkelen van communicatie en campagnes.

VOOR WIE IS DE WORKSHOP INTERESSANT?
De workshop is perfect voor iedereen die zijn marketingstrategie wil verfijnen met behulp van gedetailleerde consumenteninzichten. Of je nu een food marketeer, productontwikkelaar, of ondernemer bent, de kennis die je hier opdoet, zal je helpen om effectiever te communiceren met je doelgroep.

PRAKTISCH
Woensdag 29 mei in Amsterdam
Woensdag 26 juni in Utrecht

225 euro

AAN DE SLAG MET FOOD PROFILES

FOOD PROFILES verdeelt DE NEDERLANDSE FOOD CONSUMENTEN in zes segmenten op basis van hun interesses, motivaties, en gedragingen. 

Dit biedt gedetailleerde inzichten in het voedingsvoorkeuren en -gedrag.

Consumentprofiel melk
Consumentprofiel melk
Consumentenprofiel chips
Consumentenprofiel soep

IN HET KORT

FOOD PROFILES SEGMENTEERT DE NEDERLANDSE FOOD CONSUMENTEN in zes segmenten op basis van hun interesses, motivaties, en gedragingen. Dit biedt gedetailleerde inzichten in hun voedingsvoorkeuren en -gedrag.

model web2

BEWUSTE VOORHOEDE

Vaker vrouw
55+

Middel 2

EIGENZINNIG GEWOONTEDIER

Vaker vrouw
55+

profielen los 03

TRENDVOLGER

Vaker vrouw
55+

profielen los 06

ZELFKOKENDE PRIJSKOPER

Vaker vrouw
55+

INTRODUCTIE WORKSHOP FOOD PROFILES

 Waarom?
Door onze 6 gedetailleerde profielen te analyseren, kun je precies begrijpen wat jouw doelgroep aantrekt in termen van merken, producten en diensten. Het model, gebaseerd op uitgebreid kwalitatief onderzoek, geeft je de tools om je marketingstrategieën fijn te slijpen en echt resonantie te vinden bij je doelgroep.

Voor wie?
De workshop is perfect voor iedereen die zijn marketingstrategie wil verfijnen met behulp van gedetailleerde consumenteninzichten.
Of je nu een marketeer, productontwikkelaar, of ondernemer bent, de kennis die je hier opdoet, zal je helpen om effectiever te communiceren met je doelgroep.

Eerst volgende workshops

28 februari @Amsterdam
28 maart @Utrecht

>na de workshop weet jij<

01

Wat het profiel van jouw primaire doelgroep is.

02

Welke USP's een centrale rol verdienen in de marketing- en communicatiestrategie.

03

Hoe je jouw strategie aanscherpt en de juiste creatieve briefing schrijft.

04

Hoe je jouw product koppelt aan bestaande routines van de doelgroep.