SPECIAAL ONTWIKKELD VOOR BRAND MANAGERS EN MARKETEERS IN FOOD DIE WILLEN WETEN HOE ZE EFFECTIEF MET HUN DOELGROEP(EN) COMMUNICEREN.
Door onze 6 gedetailleerde profielen leer je begrijpen wat jouw doelgroep aantrekt in merken, producten en diensten. Het model, gebaseerd op kwalitatief onderzoek én praktijkkennis, geeft je de tools voor het effectiever ontwikkelen van communicatie en campagnes.
VOOR WIE IS DE WORKSHOP INTERESSANT?
Of je nu een food marketeer, productontwikkelaar, of ondernemer bent: de workshop is perfect voor iedereen die zijn marketingstrategie wil verfijnen met behulp van gedetailleerde consumenteninzichten.
Door onze 6 gedetailleerde profielen leer je begrijpen wat jouw doelgroep aantrekt in merken, producten en diensten. Het model, gebaseerd op kwalitatief onderzoek én praktijkkennis, geeft je de tools voor het effectiever ontwikkelen van communicatie en campagnes.
Wil je meer weten over de shopper-, duurzaamheid- en lifestyleprofielen van food consumenten?
FOOD PROFILES verdeelt DE NEDERLANDSE FOOD CONSUMENTEN in zes segmenten op basis van hun interesses, motivaties, en gedragingen.
Dit biedt gedetailleerde inzichten in het voedingsvoorkeuren en -gedrag.
FOOD PROFILES SEGMENTEERT DE NEDERLANDSE FOOD CONSUMENTEN in zes segmenten op basis van hun interesses, motivaties, en gedragingen. Dit biedt gedetailleerde inzichten in hun voedingsvoorkeuren en -gedrag.
Waarom?
Door onze 6 gedetailleerde profielen te analyseren, kun je precies begrijpen wat jouw doelgroep aantrekt in termen van merken, producten en diensten. Het model, gebaseerd op uitgebreid kwalitatief onderzoek, geeft je de tools om je marketingstrategieën fijn te slijpen en echt resonantie te vinden bij je doelgroep.
Voor wie?
De workshop is perfect voor iedereen die zijn marketingstrategie wil verfijnen met behulp van gedetailleerde consumenteninzichten.
Of je nu een marketeer, productontwikkelaar, of ondernemer bent, de kennis die je hier opdoet, zal je helpen om effectiever te communiceren met je doelgroep.
Eerst volgende workshops
>na de workshop weet jij<
Copyright© 2023 Food Profiles.
Alle rechten voorbehouden.